Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2020 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Per Wildenstam, Henrik Uggla. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 500 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.
Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 46 recensioner från verifierade användare
4.8 (46)
46 recensioner
Fannie
Skurup
En super bra bok!
Saheel
Den femte upplagen av Marknadsföring – modeller och principer framstår som en förväntad men något försiktig uppdatering av en klassisk lärobok. Medan boken ger en stabil grund i marknadsföringsteori, saknas den skärpa och innovation som krävs för att verkligen sticka ut i ett snabbföränderligt ämne....
Sameer
Den femte upplagan av Marknadsföring – modeller och principer är en gedigen och lättillgänglig introduktion till marknadsföringens grundläggande teorier och praktiska tillämpningar. Boken ger en tydlig struktur med välförklarade modeller och principer, vilket gör den användbar både för studenter och...
Birthe
Särö
Jättebra upplägg och lätt att förstå. Bred kunskap och bra exempel
Fanny
Karlskrona
Relevant och med tydliga modeller och exempel. Hjälpte mig mycket när jag pluggade Marknadsföring!
Sindy
Umeå
Perfekt för min kurs i kommunikation och marknadsföring!