Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I augusti 2020 släpptes boken Marknadsföring - modeller och principer skriven av Per Wildenstam, Henrik Uggla. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 500 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Sanoma Utbildning som har sitt säte i Stockholm.
Köp boken Marknadsföring - modeller och principer på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 50 recensioner från verifierade användare
4.8 (50)
50 recensioner
Siyamack
Hägersten
Tydlig struktur i hur kapitlen är uppbyggda.
Anthon
Spånga
Väldigt väl skriven och enkel att läsa.
Aline
Stenungsund
Detta var våran bibel i marknadsföring! Allt fanns i denna!
Melisa
Hägersten
Måste finnas i varje marknadsförares bibloy
Fannie
Skurup
En super bra bok!
Saheel
Den femte upplagen av Marknadsföring – modeller och principer framstår som en förväntad men något försiktig uppdatering av en klassisk lärobok. Medan boken ger en stabil grund i marknadsföringsteori, saknas den skärpa och innovation som krävs för att verkligen sticka ut i ett snabbföränderligt ämne....