Hållbar marknadskommunikation; Anna Katarina Berglund, Pia Boson; 2010
Begagnad
Hållbar marknadskommunikation; Anna Katarina Berglund, Pia Boson; 2010
Begagnad

Hållbar marknadskommunikationUpplaga 1

av Anna Katarina Berglund, Pia Boson

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789147090402
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

En bred handbok om marknadskommunikation som ger en inblick i hur branschen fungerar, vilka aktörerna är, hur köp- och säljprocessen går till och vad kommunikatören bör tänka på. Författarna visar också på nödvändigheten av ett helhetstänkande och att integrera CSR i det dagliga arbetet. Boken behandlar både grunderna inom marknadskommunikation och mer avancerade teorier. Författarna lanserar dessutom en ny kommunikationsmodell som underlättar och effektiviserar kommunikationsarbetet. Om författarna Anna Katarina Berglund driver kommunikationsbyrån Anna Katarina Berglund Marknadsförare med verksamhet inom marknadsanalys, kommunikationsplanering och utbildning av mediesäljare och marknadschefer. Pia Boson driver kommunikationsbyrån Bosons Byrå. Hon har arbetat med marknadskommunikation i olika former sedan 1986, för både stora och mindre företag.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Hållbar marknadskommunikation (2010)

I januari 2010 släpptes boken Hållbar marknadskommunikation skriven av Anna Katarina Berglund, Pia Boson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Hållbar marknadskommunikation på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Hållbar marknadskommunikation (Upplaga 1)

Harvard

Berglund, A. K. & Boson, P. (2010). Hållbar marknadskommunikation. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Berglund, Anna Katarina & Boson, Pia, Hållbar marknadskommunikation, 1 uppl. (Liber, 2010).

APA

Berglund, A. K., & Boson, P. (2010). Hållbar marknadskommunikation (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Berglund AK, Boson P. Hållbar marknadskommunikation. 1:a uppl. Liber; 2010.