Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi; Tommy Borglund, Martin Ahlquist; 2006
Begagnad
Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi; Tommy Borglund, Martin Ahlquist; 2006
Begagnad

Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomiUpplaga 1

av Tommy Borglund, Martin Ahlquist

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789172274730
  • Sidor: 125 st
  • Förlag: Norstedts Akademiska Förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

En växande skara journalister bevakar ekonominyheter, dvs. företag, marknad, börsen och samhällsekonomin. Hittills har det funnits väldigt lite skrivet om hur man ska arbeta med ekonomijournalistik, men nu kommer äntligen boken som talar om hur man gör. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi (2006)

I februari 2006 släpptes boken Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi skriven av Tommy Borglund, Martin Ahlquist. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 125 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Norstedts Akademiska Förlag.

Köp boken Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi på Studentapan och spara pengar.

Referera till Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi (Upplaga 1)

Harvard

Borglund, T. & Ahlquist, M. (2006). Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi. 1:a uppl. Norstedts Akademiska Förlag.

Oxford

Borglund, Tommy & Ahlquist, Martin, Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi, 1 uppl. (Norstedts Akademiska Förlag, 2006).

APA

Borglund, T., & Ahlquist, M. (2006). Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi (1:a uppl.). Norstedts Akademiska Förlag.

Vancouver

Borglund T, Ahlquist M. Handbok i ekonomijournalistik : hur journalisten bevakar företag, marknad och samhällsekonomi. 1:a uppl. Norstedts Akademiska Förlag; 2006.