Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens skriven av Lennart Weibull, Ingela Wadbring. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 314 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 31 recensioner från verifierade användare
4.7 (31)
31 recensioner
Filippa
Floby
Viktig och lättläst för dig som pluggar Media och kommunikation!
Agnes
Stockholm
Viktig om man studerar kommunikation
Hedvig
Stockholm
Enkel att förstå
Lova
Jönköping
Värdefull bok att ha om man läser MKV.
Ella
Stockholm
Den kommer fram till saken:)
Evelina
Enköping
Toppen för medie- och kommunikationsvetenskap