Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I juli 2020 släpptes boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens skriven av Lennart Weibull, Ingela Wadbring. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 314 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 34 recensioner från verifierade användare
4.7 (34)
34 recensioner
Hanna
Sollentuna
Mycket intressant och lärorikt om medielandskapet idag och historiskt!
Wilma
Göteborg
Mycket bra bok för användning inom mediebranschen
Molly
Uppsala
Mycket bra kurslitteratur!
Filippa
Floby
Viktig och lättläst för dig som pluggar Media och kommunikation!
Agnes
Stockholm
Viktig om man studerar kommunikation
Hedvig
Stockholm
Enkel att förstå