In-Store Marketing; Jens Nordfält; 2011
1 säljare

In-Store Marketing Upplaga 2

av Jens Nordfält
Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version

Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, ­­exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, ­dofter, musik, prisupplevelse mm.

De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.

Boken innehåller ­dessutom:

Butiks-TV (digital signage). Butiksdemonstrationer. Påverkan av kundens beröring av ­produkter (bland annat ”need-for-touch” och taktila ­sinnet). Skyltfönster och trottoarskyltar. Hur andra kunder påverkar köpen (ny forskning om ­påverkan av såväl egna barn, andra kunder och sällskap). Butiken som media. Ursprungsmärkning och produktinformation. Hur butikspersonalens yttre påverkar köp.
Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version

Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, ­­exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, ­dofter, musik, prisupplevelse mm.

De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.

Boken innehåller ­dessutom:

Butiks-TV (digital signage). Butiksdemonstrationer. Påverkan av kundens beröring av ­produkter (bland annat ”need-for-touch” och taktila ­sinnet). Skyltfönster och trottoarskyltar. Hur andra kunder påverkar köpen (ny forskning om ­påverkan av såväl egna barn, andra kunder och sällskap). Butiken som media. Ursprungsmärkning och produktinformation. Hur butikspersonalens yttre påverkar köp.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2011
ISBN: 9789153452232
Förlag: Hakon Media AB /Market
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version

Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, ­­exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, ­dofter, musik, prisupplevelse mm.

De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.

Boken innehåller ­dessutom:

Butiks-TV (digital signage). Butiksdemonstrationer. Påverkan av kundens beröring av ­produkter (bland annat ”need-for-touch” och taktila ­sinnet). Skyltfönster och trottoarskyltar. Hur andra kunder påverkar köpen (ny forskning om ­påverkan av såväl egna barn, andra kunder och sällskap). Butiken som media. Ursprungsmärkning och produktinformation. Hur butikspersonalens yttre påverkar köp.
Årets marknadsföringsbok 2007 nu i uppdaterad version

Boken behandlar bland annat planogram, ECR, sortimentsplanering, ­­exponeringar, mätmetoder, butiksmiljö, layouter, ­dofter, musik, prisupplevelse mm.

De omarbetade avsnitten går djupare in på oplanerade köp, nya vinklar inom kundpsykologi och hur kundernas känslor påverkar köpbeetendet, olika typer av säljlösningar och specialexponeringar i butiken samt det senaste inom retail-forskningen. Dessutom redogör Jens Nordfält för fler konkreta exempel och resultat ifrån experiment i verklig butiksmiljö och inom e-handel.

Boken innehåller ­dessutom:

Butiks-TV (digital signage). Butiksdemonstrationer. Påverkan av kundens beröring av ­produkter (bland annat ”need-for-touch” och taktila ­sinnet). Skyltfönster och trottoarskyltar. Hur andra kunder påverkar köpen (ny forskning om ­påverkan av såväl egna barn, andra kunder och sällskap). Butiken som media. Ursprungsmärkning och produktinformation. Hur butikspersonalens yttre påverkar köp.
Begagnad bok
375 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
375 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar