Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning; Lars Brink, Roy Nilsson, Högskolan i Gävle. Lärarutbildningen; 2006
Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning; Lars Brink, Roy Nilsson, Högskolan i Gävle. Lärarutbildningen; 2006

Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning

av Lars Brink, Roy Nilsson, Högskolan i Gävle. Lärarutbildningen

  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789197489317
  • Sidor: 241 st
  • Förlag: Lärarutbildningen, Högskolan i Gävle
  • Språk: Svenska

Om boken

2006 släpptes boken Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning skriven av Lars Brink, Roy Nilsson, Högskolan i Gävle. Lärarutbildningen. Den är skriven på svenska och består av 241 sidor. Förlaget bakom boken är Lärarutbildningen, Högskolan i Gävle.

Köp boken Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning

Harvard

Brink, L., Nilsson, R. & Lärarutbildningen, H. i Gävle. (2006). Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning. Lärarutbildningen, Högskolan i Gävle.

Oxford

Brink, Lars, Nilsson, Roy & Lärarutbildningen, Högskolan i Gävle., Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning (Lärarutbildningen, Högskolan i Gävle, 2006).

APA

Brink, L., Nilsson, R., & Lärarutbildningen, H. i Gävle. (2006). Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning. Lärarutbildningen, Högskolan i Gävle.

Vancouver

Brink L, Nilsson R, Lärarutbildningen H i Gävle. Kanon och tradition : ämnesdidaktiska studier om fysik-, historie- och litteraturundervisning. Lärarutbildningen, Högskolan i Gävle; 2006.