Kokbok för färgstarka varumärken; Britt-Marie Norrblom, Sibylle Wenne, Gunilla Ysberg; 2012
Kokbok för färgstarka varumärken; Britt-Marie Norrblom, Sibylle Wenne, Gunilla Ysberg; 2012

Kokbok för färgstarka varumärken

av Britt-Marie Norrblom, Sibylle Wenne, Gunilla Ysberg

  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789187247217
  • Sidor: 126 st
  • Förlag: GML Förlag
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Tänk dig att du ska bjuda på en trerätters middag med dryck. Du tänker noga igenom allt så att alla rätter harmonierar och stärker varandra. Att för-, huvudrätt och efterrätt tillsammans bildar en god och smaklig måltid. Du är noga med att välja de o-lika dryckerna som passar till. Bordsdekorationen och dukningen är också viktiga element. Du gör allt för att det ska bli en så lyckad och god middag som möjligt. En middag som ger gästerna ett bestående och positivt minne. Vad har nu detta med ett starkt varumärke att göra? Svaret hittar du i boken. Vår förhoppning är att vi ska kunna hjälpa dig att öppna dina sinnen och få dig att tänka i nya banor. Vi vill ge dig verktyg som hjälper dig att bygga ett trovärdigt och färgstarkt varumärke. Ett varumärke där alla i ditt företag bidrar med sin del så att ni tillsammans kan bjuda på en ”middag” som ger ett positivt avtryck på marknaden. Recepten i boken ska vägleda dig så att ditt företag blir tydligt och synligt vilket är förutsättningarna för att ditt företag ska bli framgångsrikt.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kokbok för färgstarka varumärken (2012)

I december 2012 släpptes boken Kokbok för färgstarka varumärken skriven av Britt-Marie Norrblom, Sibylle Wenne, Gunilla Ysberg. Den är skriven på svenska och består av 126 sidor djupgående information om media och kommunikation. Förlaget bakom boken är GML Förlag.

Köp boken Kokbok för färgstarka varumärken på Studentapan och spara pengar.

Referera till Kokbok för färgstarka varumärken

Harvard

Norrblom, B.-M., Wenne, S. & Ysberg, G. (2012). Kokbok för färgstarka varumärken. GML Förlag.

Oxford

Norrblom, Britt-Marie, Wenne, Sibylle & Ysberg, Gunilla, Kokbok för färgstarka varumärken (GML Förlag, 2012).

APA

Norrblom, B.-M., Wenne, S., & Ysberg, G. (2012). Kokbok för färgstarka varumärken. GML Förlag.

Vancouver

Norrblom BM, Wenne S, Ysberg G. Kokbok för färgstarka varumärken. GML Förlag; 2012.