Kommunikation : tjugofyra kommentarer av Finska Akademien; Svenolof Karlsson, Johan Backman, Tove Bångstad, Pia Grahn-Brikell, Peter Granström, Titti Hammarling, Cita Högnabba, Yvonne Ingman, Ann-Cathrine Jungar, Heikki Jungell, Päivi Järvelä, Marja Kahra, Lennart Koskinen, Olav S. Melin, Henrik Mickos, Kaj Mickos, Helena Nordman-Knutson, Hannu Olkinuora, Benoit Passard, Elisa Saarinen, Folke Snickars, Bengt Kristensson Uggla, Riitta Östberg, Bosse Österberg; 2010
endast ny

Kommunikation : tjugofyra kommentarer av Finska Akademien Upplaga 1

av Svenolof Karlsson, Johan Backman, Tove Bångstad, Pia Grahn-Brikell, Peter Granström
m.fl.
Enligt en myt förstår finländare sig inte på kommunikation. Här visar tjugofyra ledamöter i Finska Akademien att de har bred och specifik sakkunskap i ämnet. De beskriver världens förändring och dess konsekvenser för mediebranschen, de berättar om vitsen med att ha kul och ger handfasta anvisningar om hur man genom kommunikation gör bättre affärer och får ett rikare liv.
Enligt en myt förstår finländare sig inte på kommunikation. Här visar tjugofyra ledamöter i Finska Akademien att de har bred och specifik sakkunskap i ämnet. De beskriver världens förändring och dess konsekvenser för mediebranschen, de berättar om vitsen med att ha kul och ger handfasta anvisningar om hur man genom kommunikation gör bättre affärer och får ett rikare liv.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2010
ISBN: 9789163377372
Förlag: Finska Akademien
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 261 st
Enligt en myt förstår finländare sig inte på kommunikation. Här visar tjugofyra ledamöter i Finska Akademien att de har bred och specifik sakkunskap i ämnet. De beskriver världens förändring och dess konsekvenser för mediebranschen, de berättar om vitsen med att ha kul och ger handfasta anvisningar om hur man genom kommunikation gör bättre affärer och får ett rikare liv.
Enligt en myt förstår finländare sig inte på kommunikation. Här visar tjugofyra ledamöter i Finska Akademien att de har bred och specifik sakkunskap i ämnet. De beskriver världens förändring och dess konsekvenser för mediebranschen, de berättar om vitsen med att ha kul och ger handfasta anvisningar om hur man genom kommunikation gör bättre affärer och får ett rikare liv.
Ny bok
163 kr171 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
163 kr171 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)