Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader; Aleksander Szatek; 2008
5 säljare

Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader Upplaga 1

av Aleksander Szatek
Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2008
ISBN: 9789144051352
Förlag: Studentlitteratur
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 251 st
Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
125 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
125 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar