Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel; Mats Ingelborn; 2019
Helt ny
Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel; Mats Ingelborn; 2019
Helt ny

Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel

av Mats Ingelborn

  • Utgiven: 2019
  • ISBN: 9789178190003
  • Sidor: 114 st
  • Förlag: Yabot
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Alla vill vara med och sälja och inom e-handeln blir det allt mer konkurrens. Många svenska e-handlare darrar när det ryktats att Amazon eller Alibaba ska etablera sig i Sverige. För att kunna möta inhemsk och internationell konkurrens måste vi e-handlare fokusera på kvalitet och kundupplevelse. - Äkta konkurrenskraft måste byggas på något som vi sällan diskuterar i affärsvärlden - känslor, skriver Kjell A Nordström och Jonas Ridderstråle i boken"Funky business forever". För att väcka känslor måste du tilltala alla våra sinnen; syn, lukt, smak, hörsel och känsel. I e-handel är det lätt att tro att dessa känslor ska skapas online, men det är bara början. En relation byggs inte enbart av en snygg webbsida, den byggs av leveranskvalitet och hur kunden känner när hen öppnar paketet som du skickat.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel (2019)

I februari 2019 släpptes boken Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel skriven av Mats Ingelborn. Den är skriven på svenska och består av 114 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Yabot.

Köp boken Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel

Harvard

Ingelborn, M. (2019). Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel. Yabot.

Oxford

Ingelborn, Mats, Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel (Yabot, 2019).

APA

Ingelborn, M. (2019). Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel. Yabot.

Vancouver

Ingelborn M. Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel. Yabot; 2019.