Lean Six Sigma for Service: How to Use Lean Speed and Six Sigma Quality to Improve Services and Tran: Michael L. George: Kurslitteratur (0071418210): Studentapan
Begagnad kurslitteratur. Snabbt, enkelt och riskfritt.
Spara uppåt 80%
Trygg betalning
Skydd mot bedrägeri
“Spöade konkurrenten”
“Rekommenderas”
Studentapan
Bra jobbat! Bara två steg kvar innan du är klar.
Vad stämmer för dig, ?
Jag är student
Jag ska börja studera
Jag har avslutat mina studier
Jag har aldrig varit student

Vi vill veta lite mer om dig för att vi ska kunna förbättra Studentapan och göra plattformen så relevant som möjligt för dig.

Du godkänner våra villkor när du använder Studentapan och skapar ett konto hos oss. Vi kommer även att skicka nyhetsbrev med studietips och information om Studentapan. Du kan enkelt avregistrera dig från dessa nyhetsbrev senare.
Tillagd i varukorg:
Lean Six Sigma for Service: How to Use Lean Speed and Six Sigma Quality to Improve Services and Tran
check Tillagd
Lean Six Sigma for Service: How to Use Lean Speed and Six Sigma Quality to Improve Services and Tran
Totalt i varukorg (0 böcker): kr
Du är på väg att spara minst kr jämfört med lägsta nypris
Du sparar minst kr mot lägsta nypris

Lean Six Sigma for Service: How to Use Lean Speed and Six Sigma Quality to Improve Services and Tran

Av Michael L. George
Utgiven 2003 | Mer om boken
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Begagnad bok
Snabbt, enkelt och riskfritt
Beställ snabbt, enkelt och riskfritt
Endast 0 säljare kvar:
kr + kr frakt Lägst pris
Skickas:
Senast på onsdag 20 december
Begagnad:
Säljare:
Summan reserveras vid beställning och slutlig dragning sker när boken har skickats. Skydd mot bedrägeri ingår keyboard_arrow_down
Beställ direkt inom 4:59
Vi har reserverat boken för dig så att ingen annan hinner före.
Du kanske letar efter dessa kursböcker
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Säljare saknas för den här boken
Just nu finns det ingen som säljer den här boken. Bevaka gärna så blir du meddelad när det finns en ny säljare för den här boken.
Om boken
Utgiven:
2003-07-15
Förlag:
McGraw Hill Professional
ISBN-13:
9780071418218
ISBN-10:
0071418210
Språk:
Engelska
Antal sidor:
386
Beskrivning
The author of Lean Six Sigma applies the revolutionary "quality" improvement technique to the service sector, instructing readers in how to use Six Sigma to reduce service costs, improve service, and expand capacity.

Fler än 0 studenter från 0 universitet och högskolor

"Alla försäljningar jag har gjort har gått väldigt smidigt. Det är tryggt både för mig som säljare och för dig som köpare
"Oerhört enkelt och smidigt. Man behöver inte bekymra sig över annonsering, hur man ska kommunicera eller hur man ska hantera betalning. Väldigt bra att det finns funktion som föreslår pris utifrån bokens skick. Supernöjd"
"Enkelt att beställa hem studentlitteratur från privatpersoner direkt på nätet. Enkelt att söka fram och säkert sätt att betala via trygghetstjänst som erbjuds."
"Jag har använt mig av Studentapan för få sålt på alla böcker som jag inte ville spara efter min studenttid. Jag använde mig av tjänsten där Studentapan sköter betalningen samt del av kontakten med köparen, detta för att slippa en del krångel men även lite av ett säkerhetsnät så att transaktionerna sker smidigt. Jag har fått majoriteten av mina böcker sålda inom 1 år. Allt har gått väldigt smidigt till väga då Studentapan har skött det mesta, enda jag behöver göra är att skicka boken till rätt adress inom angiven tid, när det är klart så kommer pengarna in via swish. Jag är oerhört nöjd med att ha använt mig av Studentapan. Via dem så har böckerna komma till användning igen. Istället för att så och damma i min bokhylla. Tack Studentapan, nu hoppas jag bara på att de sista böckerna blir sålda snart."