Lojala Kunder; Robert Olsson; 2015
Lojala Kunder; Robert Olsson; 2015

Lojala Kunder

av Robert Olsson

  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9789163781780
  • Förlag: Vulkan
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Är lojala kunder lönsamt? Vad är det som gör att kunder blir lojala? Varför lyckas vissa företag betydligt bättre än andra med att få lojala kunder? Vilka är de underliggande drivkrafterna som gör att kunder blir lojala? Med stöd från en stor mängd vetenskapliga studier visar boken hur företag ska agera för att få lojala kunder samt hur lojala kunder bidrar till en bättre lönsamhet. Boken visar också med många exempel hur företag både lyckas och misslyckas med sin kundlojalitet. Kärnan för att få lojala kunder är att erbjuda sina kunder ett värde samt att ha en god relation till sina kunder. Utifrån dessa två perspektiv skapar boken ett nytt sätt att se på hur företag kan öka sina kunders lojalitet genom företagets produkter, tjänster, service och engagemang.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Lojala Kunder (2015)

I juni 2015 släpptes boken Lojala Kunder skriven av Robert Olsson. Den är skriven på svenska djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Vulkan.

Köp boken Lojala Kunder på Studentapan och spara pengar.

Referera till Lojala Kunder

Harvard

Olsson, R. (2015). Lojala Kunder. Vulkan.

Oxford

Olsson, Robert, Lojala Kunder (Vulkan, 2015).

APA

Olsson, R. (2015). Lojala Kunder. Vulkan.

Vancouver

Olsson R. Lojala Kunder. Vulkan; 2015.