Markedsføring på 1-2-3; Eirik Haus, Lars E. Olsen; 2022
Markedsføring på 1-2-3; Eirik Haus, Lars E. Olsen; 2022

Markedsføring på 1-2-3Upplaga 1

av Eirik Haus, Lars E. Olsen

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2022
  • ISBN: 9788202738433
  • Sidor: 156 st
  • Förlag: Cappelen Damm
  • Format: Häftad
  • Språk: Norska

Om boken

Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Markedsføring på 1-2-3 (2022)

I september 2022 släpptes boken Markedsføring på 1-2-3 skriven av Eirik Haus, Lars E. Olsen. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på norska och består av 156 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Cappelen Damm.

Köp boken Markedsføring på 1-2-3 på Studentapan och spara pengar.

Referera till Markedsføring på 1-2-3 (Upplaga 1)

Harvard

Haus, E. & Olsen, L. E. (2022). Markedsføring på 1-2-3. 1:a uppl. Cappelen Damm.

Oxford

Haus, Eirik & Olsen, Lars E., Markedsføring på 1-2-3, 1 uppl. (Cappelen Damm, 2022).

APA

Haus, E., & Olsen, L. E. (2022). Markedsføring på 1-2-3 (1:a uppl.). Cappelen Damm.

Vancouver

Haus E, Olsen LE. Markedsføring på 1-2-3. 1:a uppl. Cappelen Damm; 2022.