Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2000
Begagnad
Marketing : an introduction; Gary Armstrong; 2000
Begagnad

Marketing : an introductionUpplaga 5

av Gary Armstrong

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780130127716
  • Sidor: 708 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in Principles of Marketing at four year and two year colleges. This accessible, shorter overview helps students master the basic principles and practices of modern marketing in an enjoyable and practical way. Its coverage balances upon three essential pillars—(1) theory and concepts; (2) practices and applications; and (3) pedagogy—cultivating an efficient, effective teaching and learning environment.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : an introduction (2000)

2000 släpptes boken Marketing : an introduction skriven av Gary Armstrong. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 708 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Marketing : an introduction på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing : an introduction (Upplaga 5)

Harvard

Armstrong, G. (2000). Marketing : an introduction. 5:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Armstrong, Gary, Marketing : an introduction, 5 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2000).

APA

Armstrong, G. (2000). Marketing : an introduction (5:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Armstrong G. Marketing : an introduction. 5:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2000.