Marketing management; Philip Kotler; 2009
Marketing management; Philip Kotler; 2009

Marketing managementUpplaga 13

av Philip Kotler

  • Upplaga: 13e upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780131357976
  • Sidor: 816 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and MBA marketing management and strategy courses. Kotler/Keller is the gold standard in the marketing management discipline because it continues to reflect the latest changes in marketing theory and practice.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing management (2009)

2009 släpptes boken Marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 13e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 816 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Köp boken Marketing management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing management (Upplaga 13)

Harvard

Kotler, P. (2009). Marketing management. 13:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing management, 13 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall, 2009).

APA

Kotler, P. (2009). Marketing management (13:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Marketing management. 13:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall; 2009.