Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen; 2019
spara 79%
5+ säljare

Marketing Management Upplaga 4

av Philip Kotler, Kevin Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen

Klassikern Marketing Management är en obestridd global bästsäljare - ett uppslagsverk om marknadsföring som av många betraktas som den auktoritativa boken i ämnet. Denna fjärde europeiska upplaga behåller tillgängligheten, den teoretiska stringensen och relevansen för ledningen - bokens hjärta - och lägger till:

- En struktur som är särskilt utformad för att passa det sätt på vilket kursen undervisas i Europa.

- Färska europeiska exempel som får studenterna att känna sig hemma.

- Inkludering av framstående europeiska akademikers arbete. 

- Fokus på de digitala utmaningarna för marknadsförare.

- En betoning på vikten av kreativt tänkande och dess bidrag till marknadsföringspraxis.

- Nya djupgående fallstudier, som var och en integrerar en av de viktigaste delarna i boken. 

Denna lärobok täcker på ett utmärkt sätt det breda spektrumet av begrepp och frågor och återspeglar på ett korrekt sätt den snabba utvecklingen av marknadsföring i den moderna världen, genom att undersöka traditionella aspekter av marknadsföring och blanda dem med moderna och framtida begrepp.

En viktig text för både grund- och vidareutbildningsprogram i marknadsföring.

Klassikern Marketing Management är en obestridd global bästsäljare - ett uppslagsverk om marknadsföring som av många betraktas som den auktoritativa boken i ämnet. Denna fjärde europeiska upplaga behåller tillgängligheten, den teoretiska stringensen och relevansen för ledningen - bokens hjärta - och lägger till:

- En struktur som är särskilt utformad för att passa det sätt på vilket kursen undervisas i Europa.

- Färska europeiska exempel som får studenterna att känna sig hemma.

- Inkludering av framstående europeiska akademikers arbete. 

- Fokus på de digitala utmaningarna för marknadsförare.

- En betoning på vikten av kreativt tänkande och dess bidrag till marknadsföringspraxis.

- Nya djupgående fallstudier, som var och en integrerar en av de viktigaste delarna i boken. 

Denna lärobok täcker på ett utmärkt sätt det breda spektrumet av begrepp och frågor och återspeglar på ett korrekt sätt den snabba utvecklingen av marknadsföring i den moderna världen, genom att undersöka traditionella aspekter av marknadsföring och blanda dem med moderna och framtida begrepp.

En viktig text för både grund- och vidareutbildningsprogram i marknadsföring.

Upplaga: 4e upplagan
Utgiven: 2019
ISBN: 9781292248448
Förlag: Pearson Education
Format: Inbunden
Språk: Engelska
Sidor: 840 st

Klassikern Marketing Management är en obestridd global bästsäljare - ett uppslagsverk om marknadsföring som av många betraktas som den auktoritativa boken i ämnet. Denna fjärde europeiska upplaga behåller tillgängligheten, den teoretiska stringensen och relevansen för ledningen - bokens hjärta - och lägger till:

- En struktur som är särskilt utformad för att passa det sätt på vilket kursen undervisas i Europa.

- Färska europeiska exempel som får studenterna att känna sig hemma.

- Inkludering av framstående europeiska akademikers arbete. 

- Fokus på de digitala utmaningarna för marknadsförare.

- En betoning på vikten av kreativt tänkande och dess bidrag till marknadsföringspraxis.

- Nya djupgående fallstudier, som var och en integrerar en av de viktigaste delarna i boken. 

Denna lärobok täcker på ett utmärkt sätt det breda spektrumet av begrepp och frågor och återspeglar på ett korrekt sätt den snabba utvecklingen av marknadsföring i den moderna världen, genom att undersöka traditionella aspekter av marknadsföring och blanda dem med moderna och framtida begrepp.

En viktig text för både grund- och vidareutbildningsprogram i marknadsföring.

Klassikern Marketing Management är en obestridd global bästsäljare - ett uppslagsverk om marknadsföring som av många betraktas som den auktoritativa boken i ämnet. Denna fjärde europeiska upplaga behåller tillgängligheten, den teoretiska stringensen och relevansen för ledningen - bokens hjärta - och lägger till:

- En struktur som är särskilt utformad för att passa det sätt på vilket kursen undervisas i Europa.

- Färska europeiska exempel som får studenterna att känna sig hemma.

- Inkludering av framstående europeiska akademikers arbete. 

- Fokus på de digitala utmaningarna för marknadsförare.

- En betoning på vikten av kreativt tänkande och dess bidrag till marknadsföringspraxis.

- Nya djupgående fallstudier, som var och en integrerar en av de viktigaste delarna i boken. 

Denna lärobok täcker på ett utmärkt sätt det breda spektrumet av begrepp och frågor och återspeglar på ett korrekt sätt den snabba utvecklingen av marknadsföring i den moderna världen, genom att undersöka traditionella aspekter av marknadsföring och blanda dem med moderna och framtida begrepp.

En viktig text för både grund- och vidareutbildningsprogram i marknadsföring.

Begagnad bok
219 kr1040 krSpara 821 kr (79%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
219 kr1040 krSpara 821 kr (79%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar