Att skapa upplevelser : från OK till WOW; Lena Mossberg; 2015
spara 21%
5+ säljare

Att skapa upplevelser : från OK till WOW Upplaga 2

av Lena Mossberg
Under de senaste decennierna har våra konsumtionsmönster förändrats, och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Vi söker med andra ord upplevelser.
Syftet med den här boken är att beskriva hur upplevelser kan skapas. Från producentens perspektiv handlar upplevelser mycket om att få kunden engagerad, och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion. Men konsumenten samskapar också upplevelsen med producenten, något som diskuteras löpande i boken. Tack vare bokens alla konkreta exempel kan läsaren känna igen sig och applicera idéerna som presenteras på sin egen situation.
Boken är skriven för företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men passar även den som studerar marknads­föring vid högskola och universitet.
Detta är en kraftigt reviderad upplaga av en tidigare utgiven bok med samma titel.
Under de senaste decennierna har våra konsumtionsmönster förändrats, och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Vi söker med andra ord upplevelser.
Syftet med den här boken är att beskriva hur upplevelser kan skapas. Från producentens perspektiv handlar upplevelser mycket om att få kunden engagerad, och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion. Men konsumenten samskapar också upplevelsen med producenten, något som diskuteras löpande i boken. Tack vare bokens alla konkreta exempel kan läsaren känna igen sig och applicera idéerna som presenteras på sin egen situation.
Boken är skriven för företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men passar även den som studerar marknads­föring vid högskola och universitet.
Detta är en kraftigt reviderad upplaga av en tidigare utgiven bok med samma titel.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2015
ISBN: 9789144091747
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 176 st
Under de senaste decennierna har våra konsumtionsmönster förändrats, och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Vi söker med andra ord upplevelser.
Syftet med den här boken är att beskriva hur upplevelser kan skapas. Från producentens perspektiv handlar upplevelser mycket om att få kunden engagerad, och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion. Men konsumenten samskapar också upplevelsen med producenten, något som diskuteras löpande i boken. Tack vare bokens alla konkreta exempel kan läsaren känna igen sig och applicera idéerna som presenteras på sin egen situation.
Boken är skriven för företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men passar även den som studerar marknads­föring vid högskola och universitet.
Detta är en kraftigt reviderad upplaga av en tidigare utgiven bok med samma titel.
Under de senaste decennierna har våra konsumtionsmönster förändrats, och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna, slappna av och njuta av livet. Vi söker med andra ord upplevelser.
Syftet med den här boken är att beskriva hur upplevelser kan skapas. Från producentens perspektiv handlar upplevelser mycket om att få kunden engagerad, och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion. Men konsumenten samskapar också upplevelsen med producenten, något som diskuteras löpande i boken. Tack vare bokens alla konkreta exempel kan läsaren känna igen sig och applicera idéerna som presenteras på sin egen situation.
Boken är skriven för företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag, men passar även den som studerar marknads­föring vid högskola och universitet.
Detta är en kraftigt reviderad upplaga av en tidigare utgiven bok med samma titel.
Begagnad bok
305 kr386 krSpara 81 kr (21%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
305 kr386 krSpara 81 kr (21%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar