Marketing management : analysis, planning, implementation, and control; Philip Kotler; 1988
Begagnad
Marketing management : analysis, planning, implementation, and control; Philip Kotler; 1988
Begagnad

Marketing management : analysis, planning, implementation, and controlUpplaga 6

av Philip Kotler

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 1988
  • ISBN: 9780135562673
  • Sidor: 776 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Språk: Engelska

Om boken

1988 släpptes boken Marketing management : analysis, planning, implementation, and control skriven av Philip Kotler. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 776 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing management : analysis, planning, implementation, and control på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing management : analysis, planning, implementation, and control (Upplaga 6)

Harvard

Kotler, P. (1988). Marketing management : analysis, planning, implementation, and control. 6:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Marketing management : analysis, planning, implementation, and control, 6 uppl. (Prentice Hall, 1988).

APA

Kotler, P. (1988). Marketing management : analysis, planning, implementation, and control (6:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Marketing management : analysis, planning, implementation, and control. 6:e uppl. Prentice Hall; 1988.