Marketing on the Internet : principles of online marketing; Judy Strauss; 1999
Marketing on the Internet : principles of online marketing; Judy Strauss; 1999

Marketing on the Internet : principles of online marketingUpplaga 1

av Judy Strauss

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780130105851
  • Sidor: 416 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Designed for courses covering Marketing on the Internet and/or Electronic Commerce, this book discusses the tools and techniques being used today to harness the vast marketing potential of the Internet.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing on the Internet : principles of online marketing (1999)

1999 släpptes boken Marketing on the Internet : principles of online marketing skriven av Judy Strauss. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 416 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Marketing on the Internet : principles of online marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing on the Internet : principles of online marketing (Upplaga 1)

Harvard

Strauss, J. (1999). Marketing on the Internet : principles of online marketing. 1:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Strauss, Judy, Marketing on the Internet : principles of online marketing, 1 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 1999).

APA

Strauss, J. (1999). Marketing on the Internet : principles of online marketing (1:a uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Strauss J. Marketing on the Internet : principles of online marketing. 1:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 1999.