Marketing planning : principles into practice; Marian Burk Wood; 2004
Marketing planning : principles into practice; Marian Burk Wood; 2004

Marketing planning : principles into practiceUpplaga 1

av Marian Burk Wood

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780273686798
  • Sidor: 379 st
  • Förlag: Financial Times Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Marian Burk Wood's in-depth knowledge of marketing planning is brought to life in this new book which offers a no-nonsense practical approach to the topic.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing planning : principles into practice (2004)

2004 släpptes boken Marketing planning : principles into practice skriven av Marian Burk Wood. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 379 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times Prentice Hall.

Köp boken Marketing planning : principles into practice på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing planning : principles into practice (Upplaga 1)

Harvard

Wood, M. B. (2004). Marketing planning : principles into practice. 1:a uppl. Financial Times Prentice Hall.

Oxford

Wood, Marian Burk, Marketing planning : principles into practice, 1 uppl. (Financial Times Prentice Hall, 2004).

APA

Wood, M. B. (2004). Marketing planning : principles into practice (1:a uppl.). Financial Times Prentice Hall.

Vancouver

Wood MB. Marketing planning : principles into practice. 1:a uppl. Financial Times Prentice Hall; 2004.