Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik; Anders Parment
Begagnad
Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik; Anders Parment
Begagnad

Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktikUpplaga 2

av Anders Parment

  • Upplaga: 2a upplagan
  • ISBN: 9781292212586
  • Sidor: 376 st
  • Förlag: Pearson Higher Ed
  • Format: Bok

Om boken

Marknadsforing: teori, strategi och praktik

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik

Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik skriven av Anders Parment. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den och består av 376 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Higher Ed.

Köp boken Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik (Upplaga 2)

Harvard

Parment, A. Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik. 2:a uppl. Pearson Higher Ed.

Oxford

Parment, Anders, Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik, 2 uppl. (Pearson Higher Ed, u.å.).

APA

Parment, A. (u.å.). Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik (2:a uppl.). Pearson Higher Ed.

Vancouver

Parment A. Marknadsföring. [Elektronisk resurs] : teori, strategi och praktik. 2:a uppl. Pearson Higher Ed;