Marknadskommunikation; Rita Mårtenson; 1994
2 säljare

Marknadskommunikation Upplaga 2

av Rita Mårtenson
Denna bok ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation.
Del I ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Denna bok ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation.
Del I ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 1994
ISBN: 9789144437224
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 560 st
3 upplagor
Upplaga 3 (2009)
från 299 kr
Upplaga 1 (1984)
Tillfälligt slut
Upplaga 2 (1994)
från 175 kr
Denna bok ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation.
Del I ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Denna bok ger en grundläggande beskrivning och analys av området marknadskommunikation med stark betoning av delområdet reklam. Uppläggningen baseras på att beslut om företagets marknadskommunikation måste utgå från företagets affärsidé och samordnas med övriga marknadsföringsbeslut. Boken innehåller ett stort antal referenser och exempel från företags marknadskommunikation.
Del I ger en introduktion till området och en branschbeskrivning av reklambyråerna och deras arbetssätt.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
175 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
175 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar