Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga; Stefan Hedlund; 1993
Begagnad
Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga; Stefan Hedlund; 1993
Begagnad

Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertygaUpplaga 2

av Stefan Hedlund

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1993
  • ISBN: 9789188330031
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: SIFU (Stift. Institutet för företagsutveckling
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1993 släpptes boken Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga skriven av Stefan Hedlund. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är SIFU (Stift. Institutet för företagsutveckling.

Köp boken Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga (Upplaga 2)

Harvard

Hedlund, S. (1993). Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga. 2:a uppl. SIFU (Stift. Institutet för företagsutveckling.

Oxford

Hedlund, Stefan, Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga, 2 uppl. (SIFU (Stift. Institutet för företagsutveckling, 1993).

APA

Hedlund, S. (1993). Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga (2:a uppl.). SIFU (Stift. Institutet för företagsutveckling.

Vancouver

Hedlund S. Marknadsretorik : en bok om reklam och konsten att övertyga. 2:a uppl. SIFU (Stift. Institutet för företagsutveckling; 1993.