Media effects research : a  basic overview; Glenn Grayson Sparks; 2013
Media effects research : a  basic overview; Glenn Grayson Sparks; 2013

Media effects research : a basic overviewUpplaga 4

av Glenn Grayson Sparks

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9781111344450
  • Sidor: 336 st
  • Förlag: Wadsworth/ Cengage learning
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

MEDIA EFFECTS RESEARCH, FOURTH EDITION, provides an excellent introduction for students studying mass media's effects on society. Through an engaging narrative style, the author presents fascinating research findings on media's impact and related mass media theories. Students are provided with a clear perspective of the relationship between science, methods, and practical questions about the effects of mass media.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media effects research : a basic overview (2013)

2013 släpptes boken Media effects research : a basic overview skriven av Glenn Grayson Sparks. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 336 sidor. Förlaget bakom boken är Wadsworth/ Cengage learning.

Köp boken Media effects research : a basic overview på Studentapan och spara pengar.

Referera till Media effects research : a basic overview (Upplaga 4)

Harvard

Sparks, G. G. (2013). Media effects research : a  basic overview. 4:e uppl. Wadsworth/ Cengage learning.

Oxford

Sparks, Glenn Grayson, Media effects research : a  basic overview, 4 uppl. (Wadsworth/ Cengage learning, 2013).

APA

Sparks, G. G. (2013). Media effects research : a  basic overview (4:e uppl.). Wadsworth/ Cengage learning.

Vancouver

Sparks GG. Media effects research : a  basic overview. 4:e uppl. Wadsworth/ Cengage learning; 2013.