Medietränad; Håkan Lind, Jenny Lindahl-Persson, Martin Borgs; 2005
1 säljare

Medietränad Upplaga 1

av Håkan Lind, Jenny Lindahl-Persson, Martin Borgs
Detta är kunskaper som företag och organisationer dagligen använder sig av för att marknadsföra både produkter och åsikter på bästa nyhetsplats i Aktuellt, Dagens Nyheter eller Aftonbladet. I boken går författarna igenom mediernas spelregler och visar hur man skapar ett massmedialt slagkraftigt budskap, hur man förmedlar det och hur man undviker att falla i journalisternas fällor. För mediekonsumenten är det av största vikt att känna till hur medierna arbetar, till exempel i intervjusituationer, för att bättre kunna värdera och analysera det som sägs, och för att kunna läsa mellan raderna. Med exempel ur verkligheten visar författarna både hur man ska göra och hur man definitivt inte ska göra. Medietränad är en bok som både utbildar och roar. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Detta är kunskaper som företag och organisationer dagligen använder sig av för att marknadsföra både produkter och åsikter på bästa nyhetsplats i Aktuellt, Dagens Nyheter eller Aftonbladet. I boken går författarna igenom mediernas spelregler och visar hur man skapar ett massmedialt slagkraftigt budskap, hur man förmedlar det och hur man undviker att falla i journalisternas fällor. För mediekonsumenten är det av största vikt att känna till hur medierna arbetar, till exempel i intervjusituationer, för att bättre kunna värdera och analysera det som sägs, och för att kunna läsa mellan raderna. Med exempel ur verkligheten visar författarna både hur man ska göra och hur man definitivt inte ska göra. Medietränad är en bok som både utbildar och roar. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2005
ISBN: 9789172274044
Förlag: Norstedts Akademiska Förlag
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 271 st
Detta är kunskaper som företag och organisationer dagligen använder sig av för att marknadsföra både produkter och åsikter på bästa nyhetsplats i Aktuellt, Dagens Nyheter eller Aftonbladet. I boken går författarna igenom mediernas spelregler och visar hur man skapar ett massmedialt slagkraftigt budskap, hur man förmedlar det och hur man undviker att falla i journalisternas fällor. För mediekonsumenten är det av största vikt att känna till hur medierna arbetar, till exempel i intervjusituationer, för att bättre kunna värdera och analysera det som sägs, och för att kunna läsa mellan raderna. Med exempel ur verkligheten visar författarna både hur man ska göra och hur man definitivt inte ska göra. Medietränad är en bok som både utbildar och roar. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Detta är kunskaper som företag och organisationer dagligen använder sig av för att marknadsföra både produkter och åsikter på bästa nyhetsplats i Aktuellt, Dagens Nyheter eller Aftonbladet. I boken går författarna igenom mediernas spelregler och visar hur man skapar ett massmedialt slagkraftigt budskap, hur man förmedlar det och hur man undviker att falla i journalisternas fällor. För mediekonsumenten är det av största vikt att känna till hur medierna arbetar, till exempel i intervjusituationer, för att bättre kunna värdera och analysera det som sägs, och för att kunna läsa mellan raderna. Med exempel ur verkligheten visar författarna både hur man ska göra och hur man definitivt inte ska göra. Medietränad är en bok som både utbildar och roar. Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Begagnad bok
229 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
229 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar