Microsoft CRM For Dummies; Joel Scott, Michael DeLisa; 2003
Microsoft CRM For Dummies; Joel Scott, Michael DeLisa; 2003

Microsoft CRM For DummiesUpplaga 1

av Joel Scott, Michael DeLisa

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780764516986
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

* The ideal introductory guide to Microsoft's much anticipated entry into the Customer Relationship Management (CRM) software marketplace * Discusses the key features of Microsoft's CRM software, including tools to help businesses sell more effectively, manage all customer communications in one place, track and convert leads, make informed decisions faster, and provide consistent service * Provides expert tips and tricks to make the software work more effectively * Explains how to achieve increased customer satisfaction, customer loyalty, and more profitable customer relationships * Author is considered one of a handful of global experts on CRM for small- and medium-sized businesses

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Microsoft CRM For Dummies (2003)

I juli 2003 släpptes boken Microsoft CRM For Dummies skriven av Joel Scott, Michael DeLisa. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor djupgående information om data. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Microsoft CRM For Dummies på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Microsoft CRM For Dummies (Upplaga 1)

Harvard

Scott, J. & DeLisa, M. (2003). Microsoft CRM For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Scott, Joel & DeLisa, Michael, Microsoft CRM For Dummies, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2003).

APA

Scott, J., & DeLisa, M. (2003). Microsoft CRM For Dummies (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Scott J, DeLisa M. Microsoft CRM For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2003.