One-to-One Marketing - Filosofi och metod; Ola Feurst; 1999
5+ säljare

One-to-One Marketing - Filosofi och metod Upplaga 1

av Ola Feurst
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.

Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.

Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.

Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.

Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1999
ISBN: 9789147044566
Förlag: Liber
Format: Bok
Språk: Svenska
Sidor: 248 st
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.

Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.

Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas.

Läs mer
Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000.

Om författarna
Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Begagnad bok
109 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
109 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar