One-to-one marketing : filosofi och metod; Ola Feurst; 2022
endast ny

One-to-one marketing : filosofi och metod Upplaga 1

av Ola Feurst
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas. Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000. Om författaren: Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas. Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000. Om författaren: Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2022
ISBN: 9789198637625
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 246 st
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas. Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000. Om författaren: Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
One-to-One är ett synsätt på marknadsföring som står för en genuin kundorientering, där den individuella kunden ges möjlighet att lära företaget vad hon vill ha. One-to-One handlar om att skapa en lärande relation mellan kund och leverantör, så att varje relation blir unik och anpassad till kundens behov. Lojalitet, förtroende och individualitet blir nyckelord för att lyckas. Boken innehåller många exempel från företag som på olika sätt arbetar med One-to-One. Boken valdes av Sveriges Marknadsförbund till Årets Marknadsföringsbok 2000. Om författaren: Ola Feurst är ek.dr och en av grundarna till Marknadsakademien vid Stockholms universitet.
Ny bok
191 kr201 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
191 kr201 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)