Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling; Henrik Uggla; 2003
5 säljare

Organisation av varumärken - för kapitalisering och affärsutveckling Upplaga 2

av Henrik Uggla
Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras.

Läs mer
Organisation av varumärken strävar mot att ge ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer. I boken diskuteras varumärket utifrån såväl kundens som företagets perspektiv, hur krafter i omgivningen påverkar varumärket och de viktigaste varumärkesteorierna.

Om författarna
Henrik Uggla är Ph.D. i Strategic Brand Management. Han forskar kring varumärkesallianser och framtidstrender inom brand management vid INDEK, KTH i Stockholm.
Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras.

Läs mer
Organisation av varumärken strävar mot att ge ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer. I boken diskuteras varumärket utifrån såväl kundens som företagets perspektiv, hur krafter i omgivningen påverkar varumärket och de viktigaste varumärkesteorierna.

Om författarna
Henrik Uggla är Ph.D. i Strategic Brand Management. Han forskar kring varumärkesallianser och framtidstrender inom brand management vid INDEK, KTH i Stockholm.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2003
ISBN: 9789147072538
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 200 st
Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras.

Läs mer
Organisation av varumärken strävar mot att ge ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer. I boken diskuteras varumärket utifrån såväl kundens som företagets perspektiv, hur krafter i omgivningen påverkar varumärket och de viktigaste varumärkesteorierna.

Om författarna
Henrik Uggla är Ph.D. i Strategic Brand Management. Han forskar kring varumärkesallianser och framtidstrender inom brand management vid INDEK, KTH i Stockholm.
Nästan all litteratur kring varumärken bygger på att starka varumärken ska byggas upp. Här utmanas den traditionella synen på varumärkesstrategi och en ny modell presenteras.

Läs mer
Organisation av varumärken strävar mot att ge ett vidgat perspektiv på varumärkesstrategi, med fokus på hur varumärken kan organiseras och kopplas samman för att ytterligare stärka respektive varumärke och skapa nya affärer. I boken diskuteras varumärket utifrån såväl kundens som företagets perspektiv, hur krafter i omgivningen påverkar varumärket och de viktigaste varumärkesteorierna.

Om författarna
Henrik Uggla är Ph.D. i Strategic Brand Management. Han forskar kring varumärkesallianser och framtidstrender inom brand management vid INDEK, KTH i Stockholm.
Begagnad bok
199 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
199 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar