Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg; Ilona Rinne; 2014
Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg; Ilona Rinne; 2014

Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg

av Ilona Rinne

  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789173468176
  • Sidor: 274 st
  • Förlag: Acta universitatis Gothoburgensis
  • Språk: Svenska

Om boken

2014 släpptes boken Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg skriven av Ilona Rinne. Den är skriven på svenska och består av 274 sidor. Förlaget bakom boken är Acta universitatis Gothoburgensis.

Köp boken Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg

Harvard

Rinne, I. (2014). Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg. Acta universitatis Gothoburgensis.

Oxford

Rinne, Ilona, Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg (Acta universitatis Gothoburgensis, 2014).

APA

Rinne, I. (2014). Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg. Acta universitatis Gothoburgensis.

Vancouver

Rinne I. Pedagogisk takt i betygssamtal : en fenomenologisk hermeneutisk studie av gymnasielärares och elevers förståelse av betyg. Acta universitatis Gothoburgensis; 2014.