2 säljare
Politik 2.0 : konsten att använda sociala medier
KONSTEN ATT ANVÄNDA SOCIALA MEDIER
Att använda sociala medier är en svår konst om du saknar insikt och kunskap, kompass och verktyg.
Men - du måste behärska konsten att använda sociala medier om du vill övertyga andra om en åsikt eller ideologi, sälja en produkt eller tjänst. Eller om du vill skapa buzz - uppmärksamhet och debatt.
Vill du skapa dialog och förståelse, vinna respekt och förtroende, måste du finnas där dina väljare, kunder och medlemmar finns. Och de finns i dag ofta på nätet.
I denna bok guidar vi dig in i de sociala mediernas komplicerade och fascinerande värld. Du får en lektion i hur allt fungerar och hänger samman.
* Vi ritar kartan och utrustar dig med kompass.
* Vi ger dig verktygen du behöver.
* Vi ger dig inspiration och kunskap att använda sociala medier i din värld.
* Vi ger dig inblickar i den digitala framtiden och den värld som väntar.
Häng med, läs boken, delta i diskussionen på bokens blogg - politik20.se
I boken medverkar Brit Stakston (huvudförfattare), Joakim Jardenberg, Erik Laakso, Niclas Strandh, Emma Marie Andersson, Anders Mildner, Martin Lindvall och Lotta Axelsson-Sandin.
I boken berättar också 16 politiker hur de använder sociala medier: Seved Monke, Eva-Lena Jansson, Kent Persson, Gun Svensson, Peter Andersson, Lilith Svensson, Ali Esbati, Mary X Jensen, Johnny Olsson, Maria Ferm, Göran Hägglund, Rossana Dinamarca, Anders Wallner, Annie Johansson, Fredrick Federley och Annika Beijbom.
Utgiven: 2010
ISBN: 9789186581008
Förlag: Beijbom Books
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 248 st
KONSTEN ATT ANVÄNDA SOCIALA MEDIER
Att använda sociala medier är en svår konst om du saknar insikt och kunskap, kompass och verktyg.
Men - du måste behärska konsten att använda sociala medier om du vill övertyga andra om en åsikt eller ideologi, sälja en produkt eller tjänst. Eller om du vill skapa buzz - uppmärksamhet och debatt.
Vill du skapa dialog och förståelse, vinna respekt och förtroende, måste du finnas där dina väljare, kunder och medlemmar finns. Och de finns i dag ofta på nätet.
I denna bok guidar vi dig in i de sociala mediernas komplicerade och fascinerande värld. Du får en lektion i hur allt fungerar och hänger samman.
* Vi ritar kartan och utrustar dig med kompass.
* Vi ger dig verktygen du behöver.
* Vi ger dig inspiration och kunskap att använda sociala medier i din värld.
* Vi ger dig inblickar i den digitala framtiden och den värld som väntar.
Häng med, läs boken, delta i diskussionen på bokens blogg - politik20.se
I boken medverkar Brit Stakston (huvudförfattare), Joakim Jardenberg, Erik Laakso, Niclas Strandh, Emma Marie Andersson, Anders Mildner, Martin Lindvall och Lotta Axelsson-Sandin.
I boken berättar också 16 politiker hur de använder sociala medier: Seved Monke, Eva-Lena Jansson, Kent Persson, Gun Svensson, Peter Andersson, Lilith Svensson, Ali Esbati, Mary X Jensen, Johnny Olsson, Maria Ferm, Göran Hägglund, Rossana Dinamarca, Anders Wallner, Annie Johansson, Fredrick Federley och Annika Beijbom.
149 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.