PR i nytt medielandskap; Bodil Bryntesson, Folke Hammarlind, Carl Fredrik Sammeli; 2002
Begagnad
PR i nytt medielandskap; Bodil Bryntesson, Folke Hammarlind, Carl Fredrik Sammeli; 2002
Begagnad

PR i nytt medielandskapUpplaga 1

av Bodil Bryntesson, Folke Hammarlind, Carl Fredrik Sammeli

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789147063314
  • Sidor: 200 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Bok
  • Språk: Svenska

Om boken

Upplever du att de traditionella PR-verktygen inte ger effekt? Vill du hitta alternativ till torra pressmeddelanden? PR i nytt medielandskap uppdaterar dina kunskaper. Läs mer Boken går igenom hur villkoren för informationsarbetet har förändrats. Den levererar en välfylld verktygslåda med handfasta tips och rekommendationer: - Så fungerar realtidsjournalistik - Så samverkar PR och reklam - Så bygger du en presswebb - Vilka intervjuer ska vd ta? - Så kommer du med i tv Om författarna Bodil Bryntesson är verksam som debattör och projektledare inom kommunikation. Folke Hammarlind och Carl Fredrik Sammeli har båda mångårig erfarenhet av praktiskt PR-arbete.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om PR i nytt medielandskap (2002)

I maj 2002 släpptes boken PR i nytt medielandskap skriven av Bodil Bryntesson, Folke Hammarlind, Carl Fredrik Sammeli. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 200 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken PR i nytt medielandskap på Studentapan och spara pengar.

Referera till PR i nytt medielandskap (Upplaga 1)

Harvard

Bryntesson, B., Hammarlind, F. & Sammeli, C. F. (2002). PR i nytt medielandskap. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Bryntesson, Bodil, Hammarlind, Folke & Sammeli, Carl Fredrik, PR i nytt medielandskap, 1 uppl. (Liber, 2002).

APA

Bryntesson, B., Hammarlind, F., & Sammeli, C. F. (2002). PR i nytt medielandskap (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Bryntesson B, Hammarlind F, Sammeli CF. PR i nytt medielandskap. 1:a uppl. Liber; 2002.