Principles of marketing; Philip Kotler; 2001
Principles of marketing; Philip Kotler; 2001

Principles of marketingUpplaga 9

av Philip Kotler

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780130283290
  • Förlag: Prentice Hall International
  • Språk: Engelska

Om boken

2001 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska. Förlaget bakom boken är Prentice Hall International.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Principles of marketing (Upplaga 9)

Harvard

Kotler, P. (2001). Principles of marketing. 9:e uppl. Prentice Hall International.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 9 uppl. (Prentice Hall International, 2001).

APA

Kotler, P. (2001). Principles of marketing (9:e uppl.). Prentice Hall International.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 9:e uppl. Prentice Hall International; 2001.