Principles of marketing; Philip Kotler; 2006
Begagnad
Principles of marketing; Philip Kotler; 2006
Begagnad

Principles of marketingUpplaga 11

av Philip Kotler

  • Upplaga: 11e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780131469181
  • Sidor: 768 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For the Principles of Marketing course. The comprehensive, classic principles text that in its new edition incorporates a customer value framework to tie together marketing concepts for students.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (2006)

2006 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 11e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 768 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing (Upplaga 11)

Harvard

Kotler, P. (2006). Principles of marketing. 11:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 11 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall, 2006).

APA

Kotler, P. (2006). Principles of marketing (11:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 11:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall; 2006.