Principles of marketing; Philip Kotler; 1989
Principles of marketing; Philip Kotler; 1989

Principles of marketingUpplaga 4

av Philip Kotler

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 1989
  • ISBN: 9780137080595
  • Sidor: 661 st
  • Förlag: Prentice Hall International
  • Språk: Engelska

Om boken

Abstract: This book presents information on a comprehensive range of marketing topics for the beginning marketing student. The text takes a practical, managerial approach to marketing and provides examples and applications of marketing decisions that managers must make when they are balancing their organization's objectives and resources against needs and opportunities in the marketplace. Topics include: the social foundations of marketing, analyzing market opportunities, selecting target markets, developing the market mix, managing the marketing effort, and extending marketing.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of marketing (1989)

1989 släpptes boken Principles of marketing skriven av Philip Kotler. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 661 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall International.

Köp boken Principles of marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of marketing (Upplaga 4)

Harvard

Kotler, P. (1989). Principles of marketing. 4:e uppl. Prentice Hall International.

Oxford

Kotler, Philip, Principles of marketing, 4 uppl. (Prentice Hall International, 1989).

APA

Kotler, P. (1989). Principles of marketing (4:e uppl.). Prentice Hall International.

Vancouver

Kotler P. Principles of marketing. 4:e uppl. Prentice Hall International; 1989.