Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative; Minet Schindehutte; 2009
Begagnad
Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative; Minet Schindehutte; 2009
Begagnad

Rethinking marketing : the entrepreneurial imperativeUpplaga 1

av Minet Schindehutte

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9780132079495
  • Sidor: 384 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and graduate courses in marketing and entrepreneurship. This book rethinks the basic building blocks of marketing with an entrepreneurial perspective.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative (2009)

2009 släpptes boken Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative skriven av Minet Schindehutte. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 384 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Köp boken Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative (Upplaga 1)

Harvard

Schindehutte, M. (2009). Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative. 1:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Schindehutte, Minet, Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative, 1 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall, 2009).

APA

Schindehutte, M. (2009). Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative (1:a uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Schindehutte M. Rethinking marketing : the entrepreneurial imperative. 1:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Prentice Hall; 2009.