Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens; Christian Grönroos; 1992
Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens; Christian Grönroos; 1992

Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrensUpplaga 1

av Christian Grönroos

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1992
  • ISBN: 9789176980255
  • Sidor: 312 st
  • Förlag: ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1992 släpptes boken Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens skriven av Christian Grönroos. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 312 sidor. Förlaget bakom boken är ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling.

Köp boken Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens (Upplaga 1)

Harvard

Grönroos, C. (1992). Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens. 1:a uppl. ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling.

Oxford

Grönroos, Christian, Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens, 1 uppl. (ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling, 1992).

APA

Grönroos, C. (1992). Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens (1:a uppl.). ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling.

Vancouver

Grönroos C. Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens. 1:a uppl. ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling; 1992.