Servicemötet - Multidisciplinära öppningar; Hervé Corvellec, Hans Lindquist (red.); 2005
5+ säljare

Servicemötet - Multidisciplinära öppningar Upplaga 1

av Hervé Corvellec, Hans Lindquist (red.)
Servicemötet har en central position för tjänsteproduktion och service management. I den här boken görs en tvärvetenskaplig kritisk granskning av begreppet och fenomenet servicemöte. Bokens olika kapitel har sin bakgrund i olika samhällsvetenskapliga discipliner, bland annat etnologi, företagsekonomi, kulturgeografi och sociologi.

Läs mer
Tillsammans utgör de inte bara en mångsidig belysning på vad som sker under servicemötet. De utgör även en pluralistisk problematisering och utveckling av dagens teorier om servicemötet.

Om författarna
Författare och redaktörer är samtliga verksamma vid Institution för Service Management, Campus Helsingborg, Lunds Universitet.
Servicemötet har en central position för tjänsteproduktion och service management. I den här boken görs en tvärvetenskaplig kritisk granskning av begreppet och fenomenet servicemöte. Bokens olika kapitel har sin bakgrund i olika samhällsvetenskapliga discipliner, bland annat etnologi, företagsekonomi, kulturgeografi och sociologi.

Läs mer
Tillsammans utgör de inte bara en mångsidig belysning på vad som sker under servicemötet. De utgör även en pluralistisk problematisering och utveckling av dagens teorier om servicemötet.

Om författarna
Författare och redaktörer är samtliga verksamma vid Institution för Service Management, Campus Helsingborg, Lunds Universitet.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2005
ISBN: 9789147075980
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 264 st
Servicemötet har en central position för tjänsteproduktion och service management. I den här boken görs en tvärvetenskaplig kritisk granskning av begreppet och fenomenet servicemöte. Bokens olika kapitel har sin bakgrund i olika samhällsvetenskapliga discipliner, bland annat etnologi, företagsekonomi, kulturgeografi och sociologi.

Läs mer
Tillsammans utgör de inte bara en mångsidig belysning på vad som sker under servicemötet. De utgör även en pluralistisk problematisering och utveckling av dagens teorier om servicemötet.

Om författarna
Författare och redaktörer är samtliga verksamma vid Institution för Service Management, Campus Helsingborg, Lunds Universitet.
Servicemötet har en central position för tjänsteproduktion och service management. I den här boken görs en tvärvetenskaplig kritisk granskning av begreppet och fenomenet servicemöte. Bokens olika kapitel har sin bakgrund i olika samhällsvetenskapliga discipliner, bland annat etnologi, företagsekonomi, kulturgeografi och sociologi.

Läs mer
Tillsammans utgör de inte bara en mångsidig belysning på vad som sker under servicemötet. De utgör även en pluralistisk problematisering och utveckling av dagens teorier om servicemötet.

Om författarna
Författare och redaktörer är samtliga verksamma vid Institution för Service Management, Campus Helsingborg, Lunds Universitet.
Begagnad bok
109 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
109 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar