Sponsring & Event Marketing; Uno Grönkvist; 2000
Sponsring & Event Marketing; Uno Grönkvist; 2000

Sponsring & Event MarketingUpplaga 1

av Uno Grönkvist

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9789170272615
  • Sidor: 256 st
  • Förlag: Björn Lundén Information
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

SPONSRING & EVENT MARKETING är en praktisk handbok som innehåller allt du behöver veta för att bli framgångsrik inom dessa snabbväxande delar av marknadsföringen. Du hittar även ett utförligt avsnitt om de skatte- och avdragsregler som gäller vid sponsring. Boken bygger på den samlade kunskapen hos de främsta experterna i Sverige och utomlands. Ur innehållet: Välj rätt objekt Avtalsskrivning Skatteregler Intern förankring Integrerad kommunikation Handlingsplan Bedömningsnycklar Utvärdering Internetsponsring Svenska och internationella trender Etik och moral Praktikfall Checklistor

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sponsring & Event Marketing (2000)

I november 2000 släpptes boken Sponsring & Event Marketing skriven av Uno Grönkvist. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 256 sidor. Förlaget bakom boken är Björn Lundén Information.

Köp boken Sponsring & Event Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Sponsring & Event Marketing (Upplaga 1)

Harvard

Grönkvist, U. (2000). Sponsring & Event Marketing. 1:a uppl. Björn Lundén Information.

Oxford

Grönkvist, Uno, Sponsring & Event Marketing, 1 uppl. (Björn Lundén Information, 2000).

APA

Grönkvist, U. (2000). Sponsring & Event Marketing (1:a uppl.). Björn Lundén Information.

Vancouver

Grönkvist U. Sponsring & Event Marketing. 1:a uppl. Björn Lundén Information; 2000.