Studieguide till Kotlers Marketing Management; Stig G Johansson, Carl Norrbom; 2005
1 säljare

Studieguide till Kotlers Marketing Management Upplaga 1

av Stig G Johansson, Carl Norrbom
Ny reviderad utgåva

Philip Kotlers Marketing Management är en av västvärldens mest spridda kursböcker i marknadsföring och alltsedan 1980-talet har tiotusentals svenska studenter haft glädje av Carl Norrboms och Stig G Johanssons studieguide till Kotlers bok, nu anpassad till den 11:e utgåvan av Marketing Management.

Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.
Ny reviderad utgåva

Philip Kotlers Marketing Management är en av västvärldens mest spridda kursböcker i marknadsföring och alltsedan 1980-talet har tiotusentals svenska studenter haft glädje av Carl Norrboms och Stig G Johanssons studieguide till Kotlers bok, nu anpassad till den 11:e utgåvan av Marketing Management.

Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2005
ISBN: 9789127107861
Förlag: Natur & Kultur
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 174 st
Ny reviderad utgåva

Philip Kotlers Marketing Management är en av västvärldens mest spridda kursböcker i marknadsföring och alltsedan 1980-talet har tiotusentals svenska studenter haft glädje av Carl Norrboms och Stig G Johanssons studieguide till Kotlers bok, nu anpassad till den 11:e utgåvan av Marketing Management.

Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.
Ny reviderad utgåva

Philip Kotlers Marketing Management är en av västvärldens mest spridda kursböcker i marknadsföring och alltsedan 1980-talet har tiotusentals svenska studenter haft glädje av Carl Norrboms och Stig G Johanssons studieguide till Kotlers bok, nu anpassad till den 11:e utgåvan av Marketing Management.

Studieguiden ersätter inte läroboken utan är tänkt att användas som ett hjälpmedel vid studiet av Kotlers bok. Texten är kortfattad för att de studerande ska kunna göra egna kompletterande noteringar till hjälp både vid inlärningen och inför tentamensspurten.
Begagnad bok
140 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
140 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar