The essentials of marketing research; Lawrence S. Silver; 2013
Begagnad
-55%
The essentials of marketing research; Lawrence S. Silver; 2013
Begagnad
-55%

The essentials of marketing researchUpplaga 3

av Lawrence S. Silver

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9780415899284
  • Sidor: 366 st
  • Förlag: Routledge
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Identifying and assessing the ways in which changes in the marketing mix affect consumer behavior is key to a successful marketing strategy. The Essentials of Marketing Research guides the student in designing, conducting and interpreting marketing research. This comprehensive textbook covers the full range of topics, including: Secondary research and data mining Internet marketing research Qualitative and exploratory research Statistical analysis Marketing research ethics With learning objectives at the beginning of each chapter, a host of cases and a comprehensive companion website, this book offers a range of tools to help students develop and test their research and analytical skills.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om The essentials of marketing research (2013)

2013 släpptes boken The essentials of marketing research skriven av Lawrence S. Silver. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 366 sidor. Förlaget bakom boken är Routledge.

Köp boken The essentials of marketing research på Studentapan och spara uppåt 55% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till The essentials of marketing research (Upplaga 3)

Harvard

Silver, L. S. (2013). The essentials of marketing research. 3:e uppl. Routledge.

Oxford

Silver, Lawrence S., The essentials of marketing research, 3 uppl. (Routledge, 2013).

APA

Silver, L. S. (2013). The essentials of marketing research (3:e uppl.). Routledge.

Vancouver

Silver LS. The essentials of marketing research. 3:e uppl. Routledge; 2013.