Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2017 släpptes boken Marknadsföring - Teori, strategi och praktik skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 516 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Pearson Academic Computing.
Köp boken Marknadsföring - Teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 47 recensioner från verifierade användare
4.7 (47)
47 recensioner
Sabina
Vårgårda
Lätt att förstå
Andia
Skövde
Väldigt nyttig bok!! Man lär sig mycket, och alla modeller ger en god grund för framtida uppgifter
Erik
Bandhagen
Liknande innehåll till Parments tidigare böcker.
Emma
Halmstad
Bra, lätt att läsa
Sandra
Skövde
lärorik och bra
Michaela
Västra Frölunda
En grundlig och lättillgänglig bok som täcker allt från marknadsföringsteori till praktiska strategier. Kotler och Armstrong lyckas med konststycket att både inspirera och informera. Ett måste för alla som vill få en djupare förståelse för hur modern mark