Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2017 släpptes boken Marknadsföring - Teori, strategi och praktik skriven av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 516 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Pearson Academic Computing.
Köp boken Marknadsföring - Teori, strategi och praktik på Studentapan och spara pengar.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 48 recensioner från verifierade användare
4.7 (48)
48 recensioner
Alva
Malmö
Tydlig och perfekt för den som vill lära sig mer om marknadsföring.
Sabina
Vårgårda
Lätt att förstå
Andia
Skövde
Väldigt nyttig bok!! Man lär sig mycket, och alla modeller ger en god grund för framtida uppgifter
Erik
Bandhagen
Liknande innehåll till Parments tidigare böcker.
Emma
Halmstad
Bra, lätt att läsa
Sandra
Skövde
lärorik och bra