Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 504 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar på Studentapan och spara uppåt 45% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 70 recensioner från verifierade användare
4.8 (70)
70 recensioner
Dea
Hisings Backa
den var bra!
Simon
Uppsala
Bra och matnyttig bok!!
Nathalie
Skara
Mycket bra bok
Annika
Alingsås
Bra introduktion till ämnet marknadsföring!
Rahaf
Eskilstuna
En klassiker inom marknadsföring. Innehållsrik och pedagogisk, men ganska omfattande.
Jennifer
Falun
Intressant och lärorik bok som har med allt man behöver veta om marknadsföring