Marknadsföring: Teori och tillämpningar; Philip Kotler; 2022
spara 39%
5+ säljare

Marknadsföring: Teori och tillämpningar Upplaga 3

av Philip Kotler
Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.
Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2022
ISBN: 9781292404530
Förlag: Pearson Education
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 504 st
3 upplagor
Upplaga 2 (2017)
från 245 kr
Upplaga 1 (2012)
från 130 kr
Upplaga 3 (2022)
från 535 kr
Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.
Marknadsföring: Teori och tillämpningar utgör en utmärkt och uppskattad introduktion till marknadsföringsområdet. Boken utgår från Kotlers och Armstrongs teori- och modellvärld och knyter an till den referensram som miljontals marknadsförare världen över använder som utgångspunkt för marknadsföringsbeslut.
Begagnad bok
535 kr869 krSpara 334 kr (39%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
535 kr869 krSpara 334 kr (39%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar