Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 504 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar på Studentapan och spara uppåt 21% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 82 recensioner från verifierade användare
4.8 (82)
82 recensioner
Sigrid
Umeå
Lätt språk att förstå och tydliga förklaringar med case. På vissa ställen tar den upp samma sak flera gånger för att man ska förstå hur det hänger ihop med varandra
Morris
Eskilstuna
Boken jag säljer har fortfarande oanvänd aktiveringskod till Pearson Horizon (e-tjänst för att hjälpa plugga in materialet).
Matilda
Umeå
Bra struktur och exempel.
Lovisa
Umeå
Tydlig, enkel att förstå och många bra exempel
Malin
Insjön
Tar upp alla delar som man behöver inom kursen Marknadsföring. Lättläst & informativ!
Julius
Göteborg
Väldigt väsentlig information