Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2022 släpptes boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar skriven av Philip Kotler. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 504 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Education.
Köp boken Marknadsföring: Teori och tillämpningar på Studentapan och spara uppåt 31% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 74 recensioner från verifierade användare
4.8 (74)
74 recensioner
Ingrid
Linköping
Bra och tydlig information, lätt att hitta vad man letar efter
Jonathan
Västerås
Bra när du ska hänvisa dina argument i reflektionstexter.
Hanna
Umeå
Bra och tydlig
Jolina
Skövde
Lättläst & bra
Dea
Hisings Backa
den var bra!
Simon
Uppsala
Bra och matnyttig bok!!