Utvärdering och skolutveckling; M Alexandersson, T Kroksmark; 1984

Utvärdering och skolutveckling Upplaga 1

av M Alexandersson, T Kroksmark
I direktiven för grundskolan och gymnasieskolan och i det pedagogiska programmet för förskolan betonas vikten av lokal utvärdering och utveckling.
Detta innbär att en intressant och viktig uppgift överlämnas till skolans personal. Det fordras därför kunskaper om de mest elementära grunderna för hur utvärdering skall genomföras. Författarna menar, att en allmän orientering om utvärderingens grunder - i teori och praktik - är nödvändig för en systematisk och medveten analys av verksamheten i skolan.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
I direktiven för grundskolan och gymnasieskolan och i det pedagogiska programmet för förskolan betonas vikten av lokal utvärdering och utveckling.
Detta innbär att en intressant och viktig uppgift överlämnas till skolans personal. Det fordras därför kunskaper om de mest elementära grunderna för hur utvärdering skall genomföras. Författarna menar, att en allmän orientering om utvärderingens grunder - i teori och praktik - är nödvändig för en systematisk och medveten analys av verksamheten i skolan.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1984
ISBN: 9789144224015
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 64 st
I direktiven för grundskolan och gymnasieskolan och i det pedagogiska programmet för förskolan betonas vikten av lokal utvärdering och utveckling.
Detta innbär att en intressant och viktig uppgift överlämnas till skolans personal. Det fordras därför kunskaper om de mest elementära grunderna för hur utvärdering skall genomföras. Författarna menar, att en allmän orientering om utvärderingens grunder - i teori och praktik - är nödvändig för en systematisk och medveten analys av verksamheten i skolan.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
I direktiven för grundskolan och gymnasieskolan och i det pedagogiska programmet för förskolan betonas vikten av lokal utvärdering och utveckling.
Detta innbär att en intressant och viktig uppgift överlämnas till skolans personal. Det fordras därför kunskaper om de mest elementära grunderna för hur utvärdering skall genomföras. Författarna menar, att en allmän orientering om utvärderingens grunder - i teori och praktik - är nödvändig för en systematisk och medveten analys av verksamheten i skolan.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)