Web Analytics For Dummies; Pedro Sostre, Jennifer LeClaire; 2007
Web Analytics For Dummies; Pedro Sostre, Jennifer LeClaire; 2007

Web Analytics For DummiesUpplaga 1

av Pedro Sostre, Jennifer LeClaire

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780470098240
  • Sidor: 362 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Performing your first Web site analysis just got a whole lot easier. Web Analytics For Dummies offers everything you need to know to nail down and pump up the ROI on your Web presence. It explains how to get the stats you need, then helps you analyze and apply that information to improve traffic and click-through rate on your Web site. Youll discover: What to expect from Web analytics Definitions of key Web analytics terms Help in choosing the right analytics approach How to collect key data and apply it to site design or marketing Techniques for distinguishing human users from bots Tips on using Google and other free analytics tools Advice on choosing pay and subscription services A detailed and accurate analysis is crucial the success of your Web site. Web Analytics For Dummies helps you get it right the first timeand every time.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Web Analytics For Dummies (2007)

I april 2007 släpptes boken Web Analytics For Dummies skriven av Pedro Sostre, Jennifer LeClaire. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 362 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Web Analytics For Dummies på Studentapan och spara pengar.

Referera till Web Analytics For Dummies (Upplaga 1)

Harvard

Sostre, P. & LeClaire, J. (2007). Web Analytics For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Sostre, Pedro & LeClaire, Jennifer, Web Analytics For Dummies, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2007).

APA

Sostre, P., & LeClaire, J. (2007). Web Analytics For Dummies (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Sostre P, LeClaire J. Web Analytics For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2007.