Dataspelsutveckling - grafik, 2D - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Dataspelsutveckling - grafik, 2D. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Arbeta i projekt : individen, gruppen, ledaren; Sven Eklund; 2011
-59%
5+ säljare
av Sven Eklund (2011)
179 kr
Nypris: 432 kr
Grafisk kokbok 3.0 : guiden till grafisk produktion; Kaj Johansson, Peter Lundberg, Robert Ryberg; 2006
5+ säljare
av Kaj Johansson, Peter Lundberg, Robert Ryberg (2006)
165 kr
Att utreda forska och rapportera; Lars Torsten Eriksson, Finn Wiedersheim-Paul; 2014
-47%
5+ säljare
av Lars Torsten Eriksson, Finn Wiedersheim-Paul (2014)
279 kr
Nypris: 525 kr
Metodbok för medievetenskap; Helge Østbye, Karl Knapskog, Knut Helland, Leif Ove Larsen; 2004
5+ säljare
av Helge Østbye, Karl Knapskog, Knut Helland m.fl. (2004)
139 kr
Understanding digital games; Jason Rutter, Jo Bryce; 2006
-68%
5+ säljare
av Jason Rutter, Jo Bryce (2006)
249 kr
Nypris: 760 kr
Computer Games: Text, Narrative and Play; Diane Carr, David Buckingham, Andrew Burn, Garet Schott; 2006
-39%
5+ säljare
av Diane Carr, David Buckingham, Andrew Burn m.fl. (2006)
209 kr
Nypris: 339 kr
Man, play and games; Roger Caillois; 2001
5+ säljare
av Roger Caillois (2001)
105 kr
Understanding digital culture; Vincent Miller; 2011
5+ säljare
av Vincent Miller (2011)
189 kr