Kommunikation och PR - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Kommunikation och PR. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Den kvalitativa forskningsintervjun; Steinar Kvale, Svend Brinkmann; 2014
-42%
5+ säljare
av Steinar Kvale, Svend Brinkmann (2014)
279 kr
Nypris: 478 kr
Rapporter och uppsatser; Jarl Backman; 2016
-37%
5+ säljare
av Jarl Backman (2016)
255 kr
Nypris: 401 kr
Organisation och organisering; Ulla Eriksson-Zetterquist, Thomas Kalling, Alexander Styhre; 2015
-47%
5+ säljare
av Ulla Eriksson-Zetterquist, Thomas Kalling, Alexander Styhre (2015)
329 kr
Nypris: 615 kr
Marknadsföring - Teori, strategi och praktik; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2017
5+ säljare
av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment (2017)
125 kr
Skriva för att övertyga; Mikael Rosén; 2017
-42%
5+ säljare
av Mikael Rosén (2017)
285 kr
Nypris: 489 kr
Vetenskapsteori för nybörjare; Torsten Thurén; 2007
5+ säljare
av Torsten Thurén (2007)
89 kr
Sociala medier - Vetenskapliga perspektiv; Tobias Olsson (red.); 2017
-52%
5+ säljare
av Tobias Olsson (red.) (2017)
169 kr
Nypris: 347 kr
Makt, medier och samhälle - En introduktion till politisk kommunikation; Jesper Strömbäck; 2014
-52%
5+ säljare
av Jesper Strömbäck (2014)
219 kr
Nypris: 455 kr
Journalistikens lagar : om medierätt, etik och att hitta fakta; Jeanette Gustafsdotter; 2019
-29%
5+ säljare
av Jeanette Gustafsdotter (2019)
189 kr
Nypris: 263 kr
En teori om organisering; Barbara Czarniawska; 2015
-35%
5+ säljare
av Barbara Czarniawska (2015)
265 kr
Nypris: 402 kr