Medier och kommunikation, Digitala medier och analys - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medier och kommunikation, Digitala medier och analys. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Enkätboken; Jan Trost; 2007
5+ säljare
Enkätboken Upplaga 3
av Jan Trost (2007)
95 kr
Metodbok för medievetenskap; Helge Østbye, Karl Knapskog, Knut Helland, Leif Ove Larsen; 2004
5+ säljare
av Helge Østbye, Karl Knapskog, Knut Helland m.fl. (2004)
189 kr
Webbredaktörens skrivhandbok. Klarspråk på nätet; Karin Guldbrand, Helena Englund Hjalmarsson; 2016
3 säljare
av Karin Guldbrand, Helena Englund Hjalmarsson (2016)
139 kr