Medie- och kommunikationsprogrammet - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medie- och kommunikationsprogrammet. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Samhällsvetenskapliga metoder; Alan Bryman; 2011
5+ säljare
av Alan Bryman (2011)
119 kr
Skriva för att lära; Olga Dysthe, Frøydis Hertzberg, Torlaug Løkensgard Hoel; 2011
-53%
5+ säljare
av Olga Dysthe, Frøydis Hertzberg, Torlaug Løkensgard Hoel (2011)
185 kr
Nypris: 393 kr
Samhällsvetenskapernas förutsättningar; Harald Grimen, Nils Gilje; 2007
-33%
5+ säljare
av Harald Grimen, Nils Gilje (2007)
169 kr
Nypris: 252 kr
Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and C; Alexander Osterwalder, Yves Pigneur; 2010
-37%
5+ säljare
av Alexander Osterwalder, Yves Pigneur (2010)
209 kr
Nypris: 330 kr
Introduction to communication studies; John Fiske; 2011
-42%
5+ säljare
av John Fiske (2011)
209 kr
Nypris: 355 kr
Populärkultur; Simon Lindgren; 2009
-45%
5+ säljare
Populärkultur Upplaga 2
av Simon Lindgren (2009)
229 kr
Nypris: 411 kr
Vetenskap eller villfarelse; Jesper Jerkert, Sven Ove Hansson; 2005
-33%
5+ säljare
av Jesper Jerkert, Sven Ove Hansson (2005)
149 kr
Nypris: 222 kr
Writing short films : structure & content for screenwriters; Linda J. Cowgill; 2005
-48%
2 säljare
av Linda J. Cowgill (2005)
119 kr
Nypris: 225 kr
Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens; Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson; 2018
5+ säljare
av Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson (2018)
75 kr