Medie- och kommunikationsprogrammet - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medie- och kommunikationsprogrammet. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Samhällsvetenskapliga metoder; Alan Bryman; 2011
5+ säljare
av Alan Bryman (2011)
165 kr
Skriva för att lära; Olga Dysthe, Frøydis Hertzberg, Torlaug Løkensgard Hoel; 2011
-40%
5+ säljare
av Olga Dysthe, Frøydis Hertzberg, Torlaug Løkensgard Hoel (2011)
229 kr
Nypris: 379 kr
Samhällsvetenskapernas förutsättningar; Harald Grimen, Nils Gilje; 2007
-24%
5+ säljare
av Harald Grimen, Nils Gilje (2007)
185 kr
Nypris: 243 kr
Marknadsföringsboken; Malin Sundström, Lena Mossberg; 2011
-79%
5+ säljare
av Malin Sundström, Lena Mossberg (2011)
119 kr
Nypris: 560 kr
Medielandskap & mediekultur : en introduktion till medie- och kommunikationsvetenskap; Göran Bolin, Stina Bengtsson, Michael Forsman, Peter Jakobsson, Sofia Johansson, Per Ståhlberg; 2017
5+ säljare
av Göran Bolin, Stina Bengtsson, Michael Forsman m.fl. (2017)
99 kr
Det svenska medielandskapet : traditionella och sociala medier i samspel och konkurrens; Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson; 2018
5+ säljare
av Lennart Weibull, Ingela Wadbring, Jonas Ohlsson (2018)
150 kr
Mediesamhället; Peter Berglez, Ulrika Olausson; 2009
5+ säljare
Mediesamhället Upplaga 1
av Peter Berglez, Ulrika Olausson (2009)
239 kr
Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and C; Alexander Osterwalder, Yves Pigneur; 2010
-57%
5+ säljare
av Alexander Osterwalder, Yves Pigneur (2010)
145 kr
Nypris: 330 kr
Populärkultur; Simon Lindgren; 2009
-24%
5+ säljare
Populärkultur Upplaga 2
av Simon Lindgren (2009)
299 kr
Nypris: 390 kr
Medier, genus och makt; Gunilla Jarlbro; 2006
-44%
5+ säljare
av Gunilla Jarlbro (2006)
179 kr
Nypris: 317 kr