Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medier, kommunikation och PR. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Medier, kommunikation och PR - kurslitteratur
-53%
5+ säljare
Handbok i kvalitativa metoder Upplaga 2
av Göran Ahrne, Peter Svensson (red.) (2015)
195 krNypris: 407 kr
5+ säljare
av Göran Bolin, Stina Bengtsson, Michael Forsman m.fl. (2017)
99 kr
-5%
1 säljare
av Steve Krug (2014)
326 krNypris: 343 kr
5+ säljare
Kommunikation & organisationer Upplaga 1
av Mats Heide, Catrin Johansson, Charlotte Simonsson (2005)
100 kr
5+ säljare
av Jesper Strömbäck (2009)
119 kr
-68%
5+ säljare
Media Theories and Approaches Upplaga 10
av Mark Balnaves, Stephanie Hemelryk Donald, Brian Shoesmith (2008)
185 krNypris: 578 kr